shima shahari

Wednesday, September 3, 2014

bila aku nyanyi


assalamualaikum

malam ni aku rasa tak ngantok. bab tu aku bole la bukak blog ni. da lama kan tak update. haha...
uhuk uhuk
..bismillah sebagai pembuka bicara..
<3


kalau nak tahu
dia ni la yang selalu wat aku 

mara
menangis
merajuk
ketawa
tenang
geram
risau
happy
(macam-macam lagila... )

aku ingat lagi.. masa tu aku still keje sama ngan dia. aku kene hantar barang ngan dia naik kete. pastu, time tu pulak la radio kereta tu tak berfungsi . dia paksa aku nyanyi.. penat aku cakp tak nak nyanyi... dia paksa jugak...kalau tak dia tak jalankan kete tu. haha... nak tak nak.. aku nyanyi la jugak.
aku tgok kat fon aku.. lagu apa yang best n mngikut tone suare aku yang 'lunak bagai sembilu ni'. aku bedal la lagu 'if I let you go-westlife'
aku nyanyi part aku hafal je..

"But if I let you go I will never know
   What my life would be holding you close to me
  Will I ever see you smiling back at me? (oh yeah)"

AKU TENGOK DIA
AKU DAH NAMPAK DIA SENYUM
KETAWAKAN AKU LA TU
TAPI AKU HABISKAN JUGAK

     "How will I know
       if I let you go? "


aku tanya dia. "ketawakan saya ea?"
da ketawakan aku, pastu bole wat muka serius cakap "mana ada lah"
haha


tapi aku tak kisah pun dia nak ketawakan aku. suka tengok dia ketawa. nak nampak bodoh depan sape lagi kalau bukan dia.  :)


No comments:

Post a Comment