shima shahari

Tuesday, October 9, 2012

keje berlambak

assalamualikum

oiii.... adoi sejak akhir2 ni penat sangat
keje berlambak macam pasar lambak
assignment, project sume macam nak mintak maki je....emmm..hahaha
tapi... aku ni nasib baiklah seorang yang sangat 'baik'
mencube menghabiskan jugak segala keje dengan tenang. 

AND

sejak akhir2 ni jugak... fatin marah aku... sebab kalau aku wat keje... 
mulut aku ni kekadang takde insurance jugak.... 
yelahh...kekadang tension... buat coding, tapi banyak error...
memang kekadang terlepas la...hahaha.... TAPI
dengan ini saya berjanji tuk tidak menggunakan perkataan itu lg
"budi bahasa budaya kite" :) HUHU

AND

sejak akhir2 ni... aku tak bole tido... 
pikir PROJECT-the most
pikir PRACTIKAL-intermediate
pikir KEJE- everyday

SEBAB SETIAP KALI AKU NAK TIDO AKAN JADI CAMNI

tapi selalunya akan tido la jugak....haha
and selalunya "car rental system" akan menjelma dulu
ade brape banyak button
interface yg cmne nak wat
cmne nak link kan bende ni
plain chart yang mane
mintak tolong k.mia
nape ade error
ish...kalau bole listkan dalam seratus pon bole nihhh...
"tapi... kite rilex n cube solve kan bende ni satu2... okey"
(bercakap pade diri sendiri)
tak faham takpe... yang faham teruskan memahami...haha

trivia yang tertinggal

event aku dah habis... BOLE TAK NAK JERIT? SUKEEEEEEE!
last event : Seminar Resume Bergaya-6/7 Oktober 2012


No comments:

Post a Comment