shima shahari

Sunday, September 23, 2012

besday nurul

assalamualikum

(aku tau2) dh lama kan tak update....hehe
so, sekarang ni nak cite la... 

16 september 2012 tu... aku tolong amik gambar kat rumah pak lang aku... besday sepupu aku, nurul jannah jamiah bt m.mele and pak lang aku sendiri, m.mele bin salleh... 
anak hari malaysia rupenye sepupu aku ni.... hehe


"jadi, my sepupu.... harap suke la ngan gambar2 yang shima amik ye.... hihihi" 


cake die nak 2 tingkat



okey... ni die... besday girl aku... nana gegurl

yang baju hitam ni adik die... asyraf or kiteorg panggil boboi

comel :)

okey... ni baru nak tunjuk gambar aku... sume sedare2 aku dtg pakai baju kurung... sesodap raso adabi je aku pakai seluar.... hahaha
pastu dah la pakai tudung gaya "asal bole" haha
ade wan kesah... :p

meet the photographer la sangat... hahaha :p

sabar nurul... jap lagi boleh potong kek tu.... 

pak lang n nurul "selamat menyambut hari kelahiran"

haa... ni la mak lang aku... 

merajok ah ngan atok... :p


ehhh!!! tetibe terselit gambar aku satu kat cni... 

sepupu|jiran tetangga
aku tak kira sape yang datang sume aku amik gambar... sampai mak lang aku bising suruh aku makan... hahaha... 

gambar yang ni aku suke... sape kate kalau besday die... die bole dok goyang kaki... tak dapat nye.... haah apalagi cedok la tuk tetamu yang hadir...hahaha

kengkawan kau ni kan nurul... cam2 gayo ado... 





yang ni bile lagi nak langsung... hehehe :)

sepupu|sepapat|yang gila
hahaha





No comments:

Post a Comment