shima shahari

Sunday, May 27, 2012

see us on utube... :)

assalamualikum...

hai awak2 semua... haha... dah lama kan tak update.. aku ni camni la.... busy memanjang...
nak update blog ni memang malas... tp sebab banyak bende nak share...
aku rajin2 kan jari jemari ni nak menaip... hihi

firstly, nak cite pasal final exam dh habiiisssss yeahhhuuu!!!
seronok nye aku ek... tunggu la result nak keluar nanti...cmne 'seronok' nye nanti
tapi doa2 la sumenye OKAY ea... amin


trivia sepanjang bulan exam....

 oleh kerana aku and fatin selalu datang awal sebelum exam... untuk menghilang rase bosan dan stress membaca... kami... "kami telah mengupdate beberape buah klip video. featuring fatin bunga. antara klip video yang kami cover kan adalah....lagu kosong, a thousand years, sudah cukup sudah....dan yang paling latest terukir di bintang... antara alat muzik yang kami gunakan adalah alat2 muzik yang berada bilik mpp. so, tak rugi kalau tak tengok... search kat utube : shimaclip ea...baru diupload... ade 4-5 video kalau x silp.
and kalau korang rase tak nampak yang mane satu kiteorg... meyh aku tunjukkan...


pastikan.... nampak this face ye...this face yg cun melecun (mata keats tangan didada) haha...
aku malas nak link kan kat cni... gunelah inisiatif sendiri...search kat utube ea...so, dah search dah... bagus2... thumbs up! (^_^)
harap2....korang enjoy dengan video2 yang telah disajikan... maaf kalau ade yang tak suke...
and banyak komen positive and negative yang kiteorang terima...
antara nye...

yang positive:
"plez upload more"
"cute :)"
"tudung kuning terbaik...."
"tudung biru suare cam siti..."

yang negative:
-telah dispam-
actually, xde -ve komen... hehe...  

and banyak lagi...so, kalau korang ade utube account... bleh la komen skali ye... be nice... :)
btw, nak bgtau... aku upload kat utube ni pun tanpa pengetahuan fatin asyura... so, fatin... lek ea... everything is okey....
for supporters... thanks... kami akan update dgn lebih kerap :)
for haters... jangan membenci... nnt sayang...haha...












hahaha... aduihhh cari la selama mane pun.... memang xde nye aku nak letak video tu kat utube..... sori la bg yang percaya... bagi yang x kene tipu aku ucapkan tahniah... kite masih kawan kan... haha...
(muka fatin mesti dah gabra dah)

tapi seriously, kiteorg memang ade wat cover tu... versi aku,fatin dan bunga... tapi hampir kesemua video tu dah dipadam oleh fatin... sbb takut terbocor di mana2 laman sosial... kang tak pepasal nama kiteorg hot pulak kat kptm... hahaha... tapi ade lagi 2 video kat handphne aku masih belum dipadam....

okey, wassalam....


No comments:

Post a Comment