shima shahari

Sunday, January 15, 2012

new chapter of 2012

assalamualaikum....

Dengan inih...
HARI ini, MALAM ini,SAAT ini... blog ni secare official nye dibuke kembali. hahaha... apesal ntah aku ketawe...haha...
banyak perkare dalam kepala otak ni kot...


 
"apelah ngade2 sangat aku ni pegi bukak balik akaun blog ni....ai.."

"dah banyak keje pun...kau nak tambah keje lg..."

"agak2 nak bgtau fatin tak aku bukak blog balik..."

"nak cite ape ek? hurmmm...."


dan

"bla...bla...bla....bla....bla....zzzzzzzzz"


TAPI.... aku rindu saat2 berblog ni... so,sape2 nak bace... bacelah...
sape tak bace, mengeja lah...hua..hua..hua...
layan kan je...

sebenarnye aku bukak blog ni balik sebab aku tak nak terlepas perkara2 penting sepanjang 2012 ni... banyak event yang akan berlangsung dan dilaksanakan oleh mpp kptmbp... jd aku nak simpan memori ni dan berkongsi ngan korang yang bace blog ni.... semoge ape yang akan dilaksanakan akan lancar dan SUKSES! wah...semangat la jiwa muda dan remaja ni...



No comments:

Post a Comment